Geoblog.pl    JustOla    Podróże    Nowa Zelandia, Australia i inne takie :)    Jedno sie konczy - drugie sie zaczyna ...
Zwiń mapę
2009
11
cze

Jedno sie konczy - drugie sie zaczyna ...

 
Australia
Australia, Melbourne
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 33301 km
 
Dojezdzamy do Melbourne w nocy i znowu udaje sie nam nie wpakowac w platne drogi, hurra! Samochod mamy oddac dopiero jutro, wiec aby przyoszczedzic kase, nie parkujemy na platnych parkingach, a jako ze nieplatnych tu nie ma, ryzykujemy i zostawiamy samochod przy glownej drodze, w jakiejs zatoczce dostawczej, z ktorej musimy zniknac przed 7.30. Obysmy znalazly auto jutro rano, bo nie mamy czasu na glupoty ;)

Zarywamy noc piszac bloga, po czym po 3 godzinach snu idziemy przeparkowac auto :) Postanawiamy podjechac pod wypozyczalnie i postac pod nia dopoki otworza… Heh… Kazdy grosz sie liczy :) O osmej rano zjawia sie pani z wypozyczalni, oddajemy fure i wracamy sie pakowac.

Autobusem z Southern Cross dojezdzamy na lotnisko (16$ os), skad o 15.30 mamy samolot do Singapuru!

Jakos nie dochodzi do nas jeszcze, ze to koniec naszej Wielkiej Australijskiej Przygody… Tyle na nia czekalysmy… I tak szybko minelo… Tyle sie wydarzylo, a tyle jeszcze mogloby sie wydarzyc…

Gdyby nie azjatycki bonus przed nami, pewnie ryczalybysmy jak te bobry.
Bobry Dabrowiaki ;)

Zegnaj Australio !!! Jeszcze do Ciebie wrocimy :) !!!
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
wiza do Australii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Australii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Australii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
Włodek
Włodek - 2009-06-18 17:25
Pomarzyć zawsze można..:)
 
 
JustOla
Ola i Justyna Maraś-Bassa
zwiedziła 4.5% świata (9 państw)
Zasoby: 93 wpisy93 365 komentarzy365 2049 zdjęć2049 5 plików multimedialnych5
 
Moje podróże
03.06.2010 - 17.06.2010