Geoblog.pl    JustOla    Podróże    Nowa Zelandia, Australia i inne takie :)    Big Banana w Coffs...

Big Banana w Coffs...

Australia
Australia, Coffs Harbour

Jak nowe- bez robakow w uszach - juz tylko z bablami - ruszamy lapac stopa. Tego dnia potrzebujemy trzech aut, aby dojechac do Coffs Harbour. Ostatnia podwozaca nas pani opowiada nam cala historie swego zycia, a takze jej duzej rodzinki. Ufff...

Dojezdzamy pod wieczor i na trawiastym boisku czekamy na naszego hosta. W oczekiwaniu jemy kanapki z dzemem (mamy kilka sloiczkow od pana z pajakami - jak pamietacie :)) i obserwujemy jak dzieciaki ucza sie jezdzic na motorynce. Czekamy z niecierpliwoscia na moment, kiedy braknie im paliwa :) Ot co, takie to jestesmy wlasnie...

Okolo 17.30 spotykamy sie z naszym kolejnym hostem - Michaelem. Rozmawiamy sobie troszke o zyciu... i idziemy na zakupy, po czym gotujemy obiad: kotlety mielone, ziemniaczki i brokuly. Mniam... Tak, tak szukamy polskich smakow ! Rozmawiamy jeszcze troche i robimy porzadki w naszych zdjeciach. To bedzie masakra po powrocie wybrac najlepsze 5 tysiecy :)

Dnia nastepnego nasz gospodarz wozi nas kilka godzin po miescie i okolicach pokazujac co najlepsze. Podjezdzamy oczywiscie pod Wielkiego Banana, ktory jest wizytowka miasta. Dalej oczywiscie na plantacje bananow. Glowny punkt programu, poniewaz miasto slynie z bananowcow!!!

Wchodzimy na 2 wzniesienia, z ktorych rozposciera sie piekny widok na zatoke. Robimy zdjecia papugom. Wloczymy sie jeszcze po przystani portowej, ogladajac lodki i rybki. Spacerujac po molo udaje mi sie - Justynie - widziec nawet delfinka. A w drodze powrotnej nasza pierwsza kolczatka - prawie - je nam z reki :)

Okolica ladna, moze nie rzucajaca na kolana, no ale troche juz widzialysmy :)

Włodek
Włodek - 2009-05-13 15:36
Lepsze to niż nic

mamasita
mamasita - 2009-05-13 15:54
pisalam na gg , na interii nie marudz ciagle jestem w temacie
kocham cie , uwazaj na wszystkie otworki

szwagrobrat
szwagrobrat - 2009-05-13 18:10
dosłownie na wszystkie otworki:)!

aga
aga - 2009-05-13 18:15
http://www.youtube.com/watch?v=32nX4Mgvf04&feature=related polecam na poprawę humoru:)

Ela
Ela - 2009-05-19 20:18
Czesc Dziewczynki!
Tak dla przypomnienia tego malutkiego swiatka, ktory zostawilyscie za soba, chcialam Wam przypomniec troszeczke. W sobote bylam w Cambridge i tez robilam zdjecia, znalazlam pare ladnych ptaszkow. Wogole w Cambridge poczulam sie dokladnie tak jak w moim rodzinnym Toruniu i pomyslalam sobie, ze to jest miejsce w Anglii gdzie napewno chcialabym mieszkac. Mam nadzieje, ze Wam tez sie spodoba. Buziaczki i duzo powodzenia.

Ela
Ela - 2009-05-19 20:19
No wlasnie rozpisalam sie a nie podalam Wam adresu;