Geoblog.pl    JustOla    Podróże    Nowa Zelandia, Australia i inne takie :)    Zlote Wybrzeze nie tylko dla surferow...

Zlote Wybrzeze nie tylko dla surferow...

Australia
Australia, Surfers Paradise

Surfers Paradise to kolejne miejsce, ktore chcemy odwiedzic. Nie tylko ze wzgledu na surferow :) Mamy tutaj hosta Michaela, ktorego poznalysmy w Japonii i spedzilysmy tam z nim mile chwile:)

Do Raju Serferow dojezdzamy prosto na impreze w domu rodzinnym Michaela. Po raz pierwszy bierzemy udzial w "party przy basenie" w domu jak z Beverly Hills 90210. Ubrane bardzo uroczyscie w spodnie i koszulki (ktore nie jedno widzialy:)) pasujemy do towarzystwa w mini sukienkach, w zlocie i na obcasach :) Ale nie szata zdobi czlowieka -podobno. Gospodarze sa bardzo mili i staraja sie bardzo, abysmy czuly sie dobrze w ich towarzystwie.

I tak tez sie dzieje, przygladamy sie ich interesujacej grze w monopol, jemy chinszczyzne i pijemy piwko. Mily wieczor :)

Na nocleg jedziemy do apartamentu Michaela. Mieszka on na piatym pietrze wiezowca, tuz przy plazy z widokiem na raj :) Bedac mieszkancem tego apartamentowca mozna korzystac z sauny, basenow, jacuzzi, grila i takich innych udogodnien :)

Nastepnego dnia rano pijemy kawke na balkonie i podziwiamy widoki. Postanawiamy spedzic caly dzien na plazy wygrzewajac nasze kosci. Plaza przepiekna! Najpierw spacerujemy troszke brzegiem, robimy mala sesje w naszych nowych sukienusiach, ogladamy zmagania surferow z falami, a potem juz tylko lezymy na sloncu. Zadna z nas nie decyduje sie jednak na kapiel - woda jest troche za zimna jak dla nas zmarzluchow :)

I tak do zmierzchu...

Wieczorkiem jeszcze maly spacer "szlakiem pamiatek" :) I tak oto przybywa nam kilka kilogramow w naszych plecakach. Swietnie - cieszymy sie bardzo, lubimy nosic ciezary :)

Na szczescie dlugo nie musimy sie "cieszyc " z dodatkowych kilogramow, poniewaz kolejnego dnia posylamy paczuszki do naszych domow. Uff !!!

I tak spedzamy w Surfers Paradise jeszcze kolejne 2 dni. Glownie na zalatwianiu tzw. spraw organizacyjnych :) Podganiamy troszke bloga (od switu do nocy przy kompie:)), kupujemy bilety lotnicze z Cairns do Darwin za 179 $/osobe. Ola gotuje australijska wersje gulaszu a'la Zoltan. Justyna zmywa, jakby kto sie pytal i caly czas szkoli swoje umiejetnosci kucharskie :)

Wieczorkami korzystamy z basenow i jacuzzi z nowymi znajomymi, mieszkajacymi razem z naszym hostem. I tak sie toczy zycie w Raju Serferow :)

...

mama Gabi
mama Gabi - 2009-05-16 09:50
W domu jest tylko oczko z rybami,co ty poczniesz bez jacuzzi.

Agnieszka Ś. - 2009-05-18 13:25
Dzień Dobry:) Dziś poniedziałek 18.05.2009 r. Słońce wzeszło o 4:57 i zajdzie o 20:40. Imieniny obchodzą: Aleksander, Aleksandra, Alicja, Edwin, Eryk, Eryka, Myślibor - i ja własnie w związku z tym:) Oleńko!
Teraz będzie wiersz:

Kiedy koła pociągu ruszyły
Twoja postać znikneła we mgle
Lecz pozostał Twój obraz dziewczyno
I ta myśl, że Ty wciąż lubisz mnie.

101 dalmatyńczyków, 1001 upojnych nocy, 1001 drobiazgów, 100% pewności, 7 wspaniałych, 4 pancernych, 2 setek i zakąski, strzału w 10 oraz 1 000 000 buziaków w dniu Twojego święta życzy Agnieszka Ś.
Do życzeń dołączam piosenkę:

Agnieszka Ś. - 2009-05-18 13:27
I NIECH CIĘ KANGUR PROWADZI... :)

Agnieszka Ś. - 2009-05-18 13:37
a przy okazji...: pożycz pensa na fajki. Oddam jak przyjdzie przekaz..

kasiam
kasiam - 2009-05-18 13:43
Kochan Kuzynko co dalekie zwiedzasz strony
Chciałabym z tego miejsca wraz z małżonkiem przesłać Ci życzenia z okazji imienin :

Od sufitu do podłogi niech Ci rosną długie nogi.
Niech Ci rosną długie uszy, jeśli wiersz mój Cię nie wzruszy.

A prócz tego
Szczęścia, zdrowia, pomyślności i nie zapomnij zaprosić mnie w gości...

Wszelkich dobrodziejstw, zadowolenia z Justyny i garstki miłych kociaków w jesieni życia ;)

A tak poważnie to Wszystkiego Wszystkiego Naaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
buziaki
mielczarek i mielczarkowa

kasiam
kasiam - 2009-05-18 13:47
Gdy będziesz w dalekiej rozterce, jak okręt płynący po fali, wspomnij, że czyjeś serce tęskni za Tobą w dali.

kasiam - 2009-05-18 13:57
Ach, zapomniałam o podarku...
Oto dla Ciebie link do aukcji na której możesz zamówić sobie piękną starą kapę na łóżko.
:):)

kasiaM
kasiaM - 2009-05-18 13:58

Aga ś.
Aga ś. - 2009-05-18 14:00
W sumie to nie Twoja wina że masz tak na imię...

:D

aga i szwagrobrat
aga i szwagrobrat - 2009-05-18 15:54
a oto życzenia od szwagrobrata i szwagierki:) wszystkiego co miękkie, pluszowe i miłe w dotyku,(i nie mówimy tu o placach Justyny:):) oby żadne pająki cię nie straszyły, a kangury nie trąciły:) abyś uszka miała zdrowe i kolanko nie najgorsze:)(rym nie do końca udany, ale co tam):) a poza tym wszytkiego najlepszego i szczęśliwego powrotu do kraju (obojętnie jakiego):)

mamasita
mamasita - 2009-05-18 17:39
wstalam rano raniusienko ubralam sie czysciusienko uslyszalam glos ptaszyny ze dzis oli imieniny - to ty zawsze recytowalas mi ten wierszyk no to teraz moja kolej - a tak powaznie zycze ci corciu
milosci ktora nigdy nie zawodzi
przyjaciol ktorzy zawsze sa przy tobie
szczescia ktore pozwala sie usmiechac
pieniedzy ktore pozwalaja spelniac marzenia
nie musze dodawac jak bardzo cie kocham

Agnieszka Ś. - 2009-05-18 21:21
korzystając z okazji chciałabym też złożyć najserdeczniejsze życzenia jakiemuś Edwinowi;-)

k.
k. - 2009-05-18 23:42
Olu! 1oo Lat i pamietaj: Life Is Good :)

k.
k. - 2009-05-18 23:46
Justynko! zeby nie bylo: dzisiaj jest miedzynarodowy dzien muzeów, ale z tego powodu nie zycze Tobie wszystkiego najlepszego :) Po prostu 3maj sie! pa

JustOla
JustOla - 2009-05-19 02:33
No w morde... Toscie mnie zaskoczyli wszyscy :)))

Szczere i rozrzewnione dankeszen, spasiba i muczos gracjas :) Niech moc bedzie z Wami :)

Klaniam sie w pas i zapraszam na jakies male conieco w lipcu ;) Chyba ze chcecie wpasc jutro do Cairns ;)

tralala

aga
aga - 2009-05-19 10:38
"justola" prawie jak "nasza-klasa":)

mama Gabi
mama Gabi - 2009-05-20 22:15
Kochana Oleńko przyjmij życzenia imieninowe od maruderów.
Chcę Ci zadedykować fragment wiersza Mariana Załuckiego(którego bardzo lubię)
-Człowiek w całym życiu
pełnym zmagań i burz
dwa rodzaje radośći
ma w swoim rejestrze;
najpierw - że tak młody, a już......
potem - że tak stary , a jeszcze.....

Więc odwiąż liny,złap w żagle pomyślne wiatry i podróżuj,śnij,odkrywaj.
Podróżuj do miejsc wymarzonych (Australia ,Japonia,Nowa Zelandia nie zapomnij o Polsce)
Śnij- a potem te sny wprowadzaj w życie.
Odkrywaj- nie tylko nowe miejsca,ale ludzi.
Odkrywaj przyjażń,miłość,radość.
Odkrywaj - jak "walczyć" z przeciętnością,kłopotami ,ludzką głupotą.
Z imieninowymi całuskami życzenia przesyłają rodzice Justyny

mamasita
mamasita - 2009-05-28 20:48
widoczki zawsze piekne ale nareszcie troszke wiecej was