Geoblog.pl    JustOla    Podróże    Nowa Zelandia, Australia i inne takie :)    Odaiba i nowe technologie

Odaiba i nowe technologie

Japonia
Japonia, Tokyo

Dzis idac za glosem Michaela (przyszlego hosta - wiecie, nie?) wybralysmy sie do Odaiby. Jest to super nowoczesna dzielnica w zatoce Tokijskiej, na stworzonej przez czlowieka sztucznej wyspie...

Dostac sie tam mozna m.in. nowoczesna kolejka zwana Monorailem (z centralnej stacji metra do Odaiby ok. 300 Yenow). Ladne widoczki! Trasa prowadzi kilkadziesiat metrow nad ziemia i przecina zatoke mostem Rainbow.

Spotykamy sie z Michaelem i jego kolezanka pod Statua Wolnosci! Tak tak - nie pomylily nam sie miasta - maja tu mini statue wolnosci! Robimy pare fotek, rozbawiajac przechodniow - sami zobaczycie dlaczego...

Spacerujemy po okolicy, udajac sie m.in do centrum wystawowego Toyoty! Gratka dla milosnikow samochodow, starych i nowych... Jest to darmowa atrakcja, wiec polecamy nawet bardziej! Mozna sie tam takze "przejechac" roznymi symulatorami, biorac udzial w wyscigach Toyoty naprzyklad. Z czego rzecz jasna korzystamy!

Swietne sa stad widoki naTokio, zwlaszcza w nocy... Pieknie oswietlone miasto. Most zwlaszcza.

Aha! Jak juz pisalysmy jest to dzielnica nowoczesnych technologii - znajduje sie tu takze pierwsza w Tokyo stacja teleportacyjna! ;) Ponoc ciagle w fazie testowej! ;) Justyna jako odwazniejsza z naszej dwojki postanawia skorzystac z tego srodka transportu - Ola dokumentuje to tylko na zdjeciach! ;) Mamy ubaw i znowu rozbawiamy przechodniow! Zobaczcie sami!